Pasi Ryökkynen

38,00 

  1. Varaa oppitunti klikkaamalla haluamaasi aikaa. Yksi oppitunti on 20min/38€. Voit varata max. 10 oppituntia yhdellä kertaa.
  2. Varaa vain peräkkäisiä aikoja samalle päivälle!
  3. Anna oppilaan nimi, valitse ikä, lue ja hyväksy verkossa myytävien oppituntien ehdot
  4. Lisää tunnit ostoskoriin. 
  5. Jatka ostoksia tai siirry ostoskorin kautta kassalle maksamaan varauksesi.
  6. Saat piakkoin tilausvahvistuksen ostoksistasi sekä tarkemmat ohjeet oppitunneille osallistumisesta.

Lähiopetus: sähköbasso
Verkko-opetus: sähköbasso

Submit

Tuotetunnus (SKU): 1466 Osasto:

Kuvaus

Koulutus ja työkokemus

  • Laskentatoimen merkonomi, Lieksan Kauppaoppilaitos 1989
  • Kirjapitäjä/reskontranhoitaja PKS KL, 1989 – 1992
  • Joensuun Konservatorio 1992-1993
  • Oulunkylän Pop & Jazz Konservatorio, opettajalinja 1993-1999

Opettajana

  • Päätoimisena sähköbassonsoitonopettajana 1997 mm. Musiikkikoulu Tauko, Keski-Helsingin musiikkiopisto, Pakilan Musiikkiopisto, Helsingin Pop & Jazz Konservatorio
  • Kouluttajana kymmenillä musiikkileireillä ja -kursseilla ja oppilaitoksissa suomessa
  • Toimenhaltijana Helsingin Pop & Jazz konservatoriossa vuodesta 2000 ( sähköbasso, amp ryhmät, musiikkitieto)

Muusikkona

  • Laaja-alainen ja aktiivinen työskentely freelance -muusikkona,  livekeikoista studioon suomessa ja ulkomailla 1990 – (mm. Keystone Cops, Kansanmusiikki yhtye Koijarit, JHQ, Grupo Café, Olavi Uusivirta, Juha Tapio, Jippu, Mikko Salmi, Riku Torkkeli, Katri Ylander, Anna Hanski, Katri Helena, Kojo…) 
  • Tuottajana äänittellä (mm. Veera Maria, Ama, RetroUnit) 
  • Kiertue- ja tapahtumatuottajana  (mm. Ylläs Jazz Blues ja Slidin Explosion )
  • Sävellys- ja sovitustöitä äänitteille ja konsertteihin (mm. RetroUnit, Pop kauneimmat)

Omin sanoin

Olen juurimusiikin ja  rytmien suuri ystävä ja uskon, että se kuuluu myös omassa soittossani juurevuutena ja positiivisena “luomuna”. Ilman historiaa ei olisi myöskään nykyisyyttä, joten historiaa pitää oppia, sitä pitää kuunnella ja ennen kaikkea kunnioittaa. Tarvittaessa se täytyy myös siirtää sivuun kunhan siitä on ensin opittu, sitä on kuunneltu ja kunnioitettu. Ehjää ja hyväksi todettua ei tarvitse rakentaa uudestaan, mutta sitä voi aina kehittää ja parennella.  Soitonopiskelu ei saa myöskään kiinnittyä liikaa teknisen viilaamisen ja täydellisyyden tavoitteluun. Musiikki on paljon muutakin.